Heren 1 samen met Belgische teams in competitie?

Volley Belgium, Nevobo, de Belgische Volley Liga en drie Nederlandse clubs zijn een samenwerking aangegaan met het Nederlandse bedrijf Hypercube

Business Innovation voor een onderzoek naar een gezamenlijke competitie. Waaronder Draisma Dynamo HS1. Hiervan wordt onderzocht of het haalbaar is en zo ja, welke competitievorm dan het meest geschikt zou zijn.

Er wordt aan alle belanghebbenden in het volleybal in beide landen gevraagd om mee te denken over dit onderwerp. Helaas is het niet mogelijk om alle fans en spelers uit het volleybal één-op-één te spreken. Daarom vragen wij jou middels deze enquête om jouw input. Het invullen van de enquête zal ongeveer 10 minuten bedragen en vormt een belangrijk onderdeel van ons onderzoek. De link naar de enquête.