Heren 1 Supercup

Zoals jullie vast wel weten spelen onze mannen om de Supercup tegen Samen Lycurgus.

Hoe mooi is het als onze tribune bomvol zit. We roepen jullie dan ook op, a.s. zaterdag om 19.00 uur allemaal aanwezig te zijn bij de wedstrijd en neem familie en vrienden mee.

Je kan natuurlijk gebruik maken van je seizoenkaart, heb je meer kaarten nodig dan kun je met onderstaande kortingscode drie kaarten extra aanvragen.
Tickets kun je hier bestellen  en dan kun je bij betalen, bij het veld Actiecode, de code Super-vw-2022 invullen. Dan wordt de korting automatisch verrekend en komt het bedrag weer op nul euro. Je ontvangt na afronding van de bestelling een e-mail met daarin de link waar je de tickets kunt downloaden.