In memoriam Sjaak van Strien (H8)

Sjaak was tien jaar spelverdeler bij H8 vanaf 2008. Ondanks de hoge gemiddelde leeftijd van ons team hebben we heel wat jonkies een poepie laten ruiken. Sjaak bracht de jongeren in het team, met zijn enorme ervaring, de nodige trucs en handigheidjes bij. Zoals het hoort fanatiek in het veld en gezellig daarna in het Dynamocafé. Wij herinneren ons Sjaak als een rustige, warme man met grote betrokkenheid bij het wel en wee van zijn teamgenoten. Met heren 8 hebben we jaarlijkse team barbecues. Dat waren heerlijke avonden met goede gesprekken en veel lol. Zijn vrouw Janneke was daarbij altijd van de partij. Sjaak ging graag mee naar het jaarlijkse TeVoKo buitentoernooi op Texel in het voorjaar. De “oude mannen” sliepen gewoon in stapelbedden in de Stayokay, volleybalden overdag op het gras en ook hier ontbraken eten en een drankje niet. Na zijn “volleybal pensioen” hield Sjaak contact met ons en kwam hij ook graag kijken naar wedstrijden.

Wij gaan Sjaak enorm missen.

H8 (2016/2017): Jan Lit, Jan de Groot, Derk Jan Konijnenberg, Joost Siegelaar, Jan van Duuren, Peter Bon, Peter Aalders, Eric Janssen (trainer) en Kor de Groot