Positief coachen - theatervoorstelling 26 september

Positief coachen. Wat is dat nu precies? En hoe doe je dat dan? De theatervoorstelling "dat schiet lekker op zo" speelt situaties na waarin je het effect van positief coachen kunt zien en geeft op een ludieke en laagdrempelige manier tips. Het belooft een leuke avond te worden, met een humoristische voorstelling over het effectief begeleiden van je kind in de sport en daarbuiten. In april was de voorstelling ook al in Apeldoorn te zien en toen waren de reacties zeer enthousiast. Daarom heeft SV Dynamo de voorstelling nu naar onze eigen Dynamo Café gehaald.

De toegang is normaal €15, maar dankzij subsidie dit keer gratis. Wel moet je je van tevoren aanmelden. Dat kun je snel en gemakkelijk doen via deze link.

In de voorstelling (zie de trailer) zien we Maarten, die het als vader én coach positiever probeert te doen. Want dat zou goed werken, heeft hij gehoord. Op weg naar betere prestaties, minder incidenten, minder kinderen die afhaken in de sport en meer plezier voor iedereen bij de club. Maar in de praktijk blijkt dat nog niet zo makkelijk te zijn.