Nieuw logo en nieuwe wedstrijdshirts!

Nee, we laten nog niets zien…. Nog even geduld. Binnen enkele weken laten we jullie zien hoe het nieuwe logo van Dynamo eruit ziet. Hierbij willen we je informeren over de stand van zaken m.b.t. de wedstrijdshirts.

Wanneer komen de nieuwe wedstrijdshirts?

De wedstrijdshirts worden geleverd voor de kerstvakantie. Vanaf 1 januari spelen we dus in onze nieuwe outfits. Om precies te weten hoeveel shirts van welke maat we moeten bestellen organiseren we pasavonden.

Wanneer kan ik passen en bestellen?

We organiseren in de week van 5 tot en met 9 september pasavonden. Je kan dan in het Dynamo Café komen passen, zodat je weet welke maat shirt je kan bestellen. Dit zal elke avond van maandag tot en met donderdag zijn van 19:00 - 20:00 uur en op vrijdag van 18:30 - 19:30 uur. Diezelfde avond kun je je bestelling plaatsen. Je betaalt je shirt direct bij de bestelling.

Kun je niet langskomen op een van deze pasavonden, dan kun je via de maattabellen van Stanno zelf aan de hand van je huidige kleding bepalen welke shirtmaat je nodig hebt: https://www.stanno.com/nl/service/maattabellen

Je kunt je bestelling dan zelf doorgeven en betalen via dit formulier:nbsp;https://shop.svdynamo.nl/wedstrijdshirts/

Wat wordt de prijs van de nieuwe shirts?

We gaan als vereniging de nieuwe wedstrijdshirts zelf inkopen. Dat betekent dat we deze voor een scherpe prijs kunnen aanbieden aan onze leden. Het nieuwe shirt zal € 24,95 kosten voor de volwassen maten en € 19,95 voor de kindermaten.

Hoe komt je rugnummer op het nieuwe wedstrijdshirt?

De rugnummers worden na levering van het shirt bedrukt. Je kunt hiervoor zelf langsgaan bij 11Teamsports aan de Stationsstraat 130 in Apeldoorn. De nummers worden bedrukt terwijl je wacht en je hoeft hier niets voor te betalen.

Wil je ook nog andere kleding bestellen?

Binnenkort komt onze eigen webshop online waarin je overige kleding kunt bestellen. Als vereniging stellen we een zwart broekje verplicht voor de wedstrijden, het merk mag je zelf kiezen.

Om een uniforme uitstraling te realiseren, hebben we een aantal items gekozen voor bijvoorbeeld trainingsshirts en trainingsjacks. Hierop zal dan uiteraard ook ons nieuwe logo worden gedrukt. We willen iedereen met nadruk vragen om geen andere shirts, jacks of tassen aan te schaffen dan deze lijn.