Stem op onze sponsor De Weerd Verkeersopleidingen

SV Dynamo heeft veel mooie sponsoren die hun steentje bijdragen aan het volleyballen voor iedereen binnen de club.
Bedrijven met passie, lef en visie zoals Apeldoorn Business Awards het beschrijft. Bedrijven die zichzelf elke dag proberen te verbeteren. Kleine en grote bedrijven die mooie producten en diensten leveren en werkgelegenheid in onze regio mogelijk maken. Dat verdient op z’n minst één keer per jaar een podium, want misschien zijn we in Apeldoorn wel te bescheiden.

Trots zijn we daarom als vereniging dat onze sponsor De Weerd Verkeersopleidingen is genomineerd voor de Apeldoorn Business Award!

De Weerd Verkeersopleidingen is naast Ambassadeur van de vereniging ook schermsponsor in de hal.

Stem op onze sponsor om de Apeldoorn Business Award te winnen door op deze link te klikken of op de afbeelding bij dit bericht!