Start trainingen en concept trainingsrooster seizoen 2022-2023

De zomervakantie zit er bijna op! Op maandag 22 augustus beginnen de basisscholen weer en traditie getrouw beginnen de senioren en jeugd binnen SV Dynamo dan ook weer met trainen.

Trainingstijden mini's (CMV)

De mini’s beginnen met trainen vanaf maandag 29 augustus. Let op de trainingstijden van de miniteams staan wel al in het rooster, maar de mini’s trainen nog niet in de week van maandag 22 augustus.

Top & Opleidingsteams (D2,D3,D4,D7,D9,MC1,MC4,H2,H3,H5,JB1)

Sommige Top & Opleidingsteams senioren waren al voor maandag 22 augustus begonnen met trainen. Let op dat deze teams vanaf maandag 22 augustus gaan trainen volgens het trainingsrooster dat op de site staat gepubliceerd. Voor maandag 22 augustus kon het zijn dat je op een andere dag trainde.

Concept trainingsrooster

Het trainingsrooster staat op de site gepubliceerd onder: Roosters->Trainingen
Het trainingsrooster is nog steeds een concept. Het kan nog wijzigen o.a. omdat een groot aantal (jeugd)trainers hun beschikbaarheid nog niet weten. School en werkroosters worden pas in de komende weken bekend. We proberen zo snel mogelijk in september het trainingsrooster definitief te maken. Houd er dus rekening mee dat jouw training nog op een andere dag of tijd terecht kan komen.

Trainingsrooster tijdens WK Volleybal dames

Tijdens het WK Volleybal dames zal er een aangepast trainingsrooster komen, omdat we niet van Omnisport gebruik kunnen maken. Er wordt in die periode alleen in Welgelenhal getraind. I.v.m. de opvang van vluchtelingen in sporthal Mheenpark en Zuiderpark is er niet genoeg ruimte om de teams die normaal 2 keer in de week trainen 2 keer in de week in te plannen in deze periode. We willen alle deze teams dan ook vragen dit op te lossen door bijv. extern een oefenwedstrijd te spelen. Wil je toch perse een 2 e trainingsmoment dan kan je voor maandag 19 september een mail sturen naar tc@svdynamo.nl. Weet wel dat het 2 e trainingsmoment dan een in gymzaaltje zal zijn.
Het aangepast trainingsrooster geldt voor de periode maandag 10 oktober t/m maandag 17 oktober. Dit roosters staat op de site gepubliceerd (Rechtsboven) onder: Rooster tijdens WK.

Dan rest ons jullie allemaal een goede start van het seizoen te wensen en vergeet niet om voor of na de training gezellig met je team bij elkaar te komen in ons eigen Dynamo café. Het is niet alleen het volleyballen wat weer begint, maar ook het verenigingsleven!

BijlageGrootte
Trainingsrooster WK.pdf20,77 KB