Apeldoorn- Buurt en verenigingen volleybaltoernooi

Op Zaterdag 10 September komt er voor het eerst een Apeldoorns buurt- en verenigingen volleybaltoernooi! Iedereen uit Apeldoorn en omgeving kan zich hiervoor aanmelden.
Iedereen kan met zijn vrienden, buurtgenoten, familie of met je sportteam een potje volleyballen!
We willen er een feestelijke en gezellige sportdag van maken met elkaar. Daarom begint de dag met een volleybaltoernooi en is er op het einde een beachparty met DJ en een barbecue.

We spelen met de volgende regels:

• Een team bestaat uit minimaal 6 spelers in het veld. Speel samen met je straat, vrienden, familie of sportgenoten!
  • Deelname is vanaf 12 jaar, het volleybaltoernooi is gratis.
  • Meedoen is belangrijker dan winnen.
  • We spelen volgens de volleybalregels van de NEVOBO.
  • Er zijn geen scheidsrechters en tellers: dit regelen de teams zelf.

Deelname is gratis aan het volleybaltoernooi. Voor de barbecue betaalt u een bijdrage van 10 euro per persoon. Het betalen doe je op de locatie bij het volleybaltoernooi.

Ook voor de kinderen is er genoeg te doen. Er komt een kidszone waar je natuurlijk kan volleyballen, maar ook komt er een springkussen te staan!
In het Omnisport kan iedereen vanaf 13:00 gratis naar de wedstrijd kijken van Draisma Dynamo dames 1 en om 15:00 kunnen kinderen vanaf 6 jaar deelnemen aan de gratis clinic van Rutger Boerdam (hoofd opleiding Dros Alterno).
Als je wel wilt deelnemen aan de barbecue, maar niet aan het toernooi omdat je bijvoorbeeld dan al deelneemt aan het Apeldoorns volleybalvoorbereidingstoernooi kan je je ook alleen aanmelden voor de barbecue. Aanmelden kan via: https://www.sportserviceapeldoorn.nl/aanbod/apeldoorn-buurt-en-verenigingen-volleybaltoernooi/

BijlageGrootte
2207_Sportservice-Apeldoorn flyer buurtvolleybal.pdf385,93 KB