Samen vieren we 75 jaar Nevobo

Op zaterdag 24 september viert de Nederlandse Volleybalbond haar 75-jarig bestaan.

Programma 75 jaar Nevobo
We kunnen het volledige programma voor 24 september nog niet prijsgeven, maar als warming-up geven je graag een voorproefje.

Je bent vanaf het begin van de middag welkom in het centrum van Arnhem waar je ontvangen wordt met een goodiebag en vanwaar je je op eigen gelegenheid door de stad kunt gaan bewegen. Start daar de mooie wandeling door de binnenstad van Arnhem van 2,3 kilometer. De tour leidt je langs meerdere highlights uit de geschiedenis van 75 jaar (top)volleybal. Onderweg maak je een tussenstop bij de Trophy Tour en kun je jezelf vereeuwigen met de WK-beker. Ook kom je tijdens je wandeling verschillende volleybalactiviteiten tegen. Die kun je benutten om je eigen skills naar een hoger niveau te tillen. We zorgen ervoor dat je energiepeil op orde blijft tijdens deze middag. In het centrum van Arnhem kun je neerstrijken voor een hapje en/of drankje.

Aan het einde van de dag is het tijd om van het verleden over te schakelen naar spektakel in het heden. Vanaf 18.30 uur mag je alle wedstrijden van de avondsessie van het WK bijwonen!

Voor slechts € 7,50 kun je bij dit feestje zijn. Lees het volledige bericht op de Nevobo site en meld je aan!