Jeugdcommissie zoekt vrijwilligers

Bij een club zoals Dynamo verzetten vrijwilligers heel wat werk. Dat gebeurt op allerlei fronten:
• Technisch, zoals bijv. trainers
• Organisatorisch, zoals het bestuur
• In de hal, zoals zaaldiensten of barcommissies
• Etc.

Vrijwilligers zijn de benzine van onze club. Zonder alle vrijwilligers (dit zijn er bijna 250 bij Dynamo) is het niet te doen de club, “de motor”, draaiend te houden. Ook de jeugdcommissie kan gelukkig vaak (incidenteel of structureel) gebruik maken van een grote groep vrijwilligers. Maar vanzelfsprekend zijn er momenten dat mensen, om diverse redenen, hier ook weer mee ophouden. Dan is het zaak om uit dat grote potentieel (ouders van) leden te zorgen voor aanwas van vrijwilligers. In dat stadium zit de jeugdcommissie nu. We zoeken nieuwe mensen die ons willen helpen om de jeugd te kunnen laten trainen, spelen of elkaar te ontmoeten en leuke dingen te laten doen.

Jeugdcommissie zoekt nieuwe vrijwilligers

* voor de Jeugdcommissie, die willen helpen met de organisatie van de jeugdcompetitie en -activiteiten;
* als barcoördinator, die tijdens de jeugdcompetities mee wil helpen alles achter de bar draaiend te houden;
* als zaalwacht, om tijdens de jeugdcompetities te helpen de velden en netten op orde te brengen voor de wedstrijden.

We hopen dat we op veel nieuwe vrijwilligers kunnen rekenen, want vele handen maken licht werk. Laten we met zijn allen de schouders eronder zetten, zodat de jeugd ongedwongen en met veel plezier kan spelen.

Vragen en aanmelden

Heb je vragen over de inhoudelijke taken? Laat het gerust weten! Aanmelden kan door iemand van ons (Jeugdcommissie | SV Dynamo Apeldoorn) aan te schieten in de hal of door een bericht te sturen naar jeugd@svdynamo.nl

We horen graag van jullie, liefst voor 1 juni.