Ook Duco Krook een jaar langer bij Draisma Dynamo

Terwijl het huidige eredivisiejaar een spetterende apotheose tegemoet gaat, is de Stichting Topvolleybal Dynamo al druk bezig met het samenstellen van een representatieve spelersgroep voor het seizoen 2022-2023. In navolging van Robin Boekhoudt is inmiddels ook met Duco Krook overeenstemming bereikt over een langer verblijf bij Draisma Dynamo. De 26-jarige middenaanvaller uit Veghel kwam een jaar geleden over van VoCASA. Wim Jonker, bestuurslid technische zaken van de Stichting Topvolleybal Dynamo, licht toe waarom Krook de kans krijgt om in Apeldoorn zijn leerproces als volleyballer te vervolgen. “Duco is een nuttige speler. Hij is het afgelopen jaar sterk verbeterd. Hij is aanvallend sterk en wij zijn van mening dat er nog volop groeimogelijkheden inzitten. Duco is bovendien een zeer sociaal persoon en een fijne speler in de groep”, oordeelt Jonker.