Vrijwilliger van het jaar 2021: Marleen Jacobsen!

Tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) op woensdag 20 april is Marleen Jacobsen uitgeroepen tot vrijwilliger van het jaar 2021. Marleen verzorgt al 12 jaar nauwgezet en met veel toewijding het wedstrijdsecretariaat. En dat doet zij helemaal alleen vanuit huis. Voor veel leden is de hoeveelheid werk die Marleen verzet niet zichtbaar. In een ‘normaal’ competitiejaar is het coördineren van de competitiewedstrijden al een enorme kluif, de laatste twee jaar spannen de kroon: er zijn niet eerder zoveel wedstrijden geannuleerd en weer opnieuw ingepland. Het is een functie die we niet moeten onderschatten, zonder goede planning en afstemming kunnen we geen volleybalwedstrijden spelen. Gelukkig doet Marleen het nog altijd met veel enthousiasme, je hoeft maar te bellen en het wordt geregeld. Marleen, dank je wel voor al je werk de afgelopen 12 jaar, we hopen dat je dit nog een tijdje wilt blijven doen, je bent een topper!