Geen trainingen in de meivakantie tenzij aangevraagd

In de meivakantie (maandag 2 mei t/m vrijdag 6 mei) zijn er geen trainingen. Mocht je toch graag willen trainen dan kunnen we zaalruimte inhuren. Graag uiterlijk vrijdag 22 april laten weten of je trainingsruimte nodig hebt en welke dag je voorkeur heeft (op Bevrijdingsdag donderdag 5 mei kunnen we niet trainen). Dat kan via een mail naar webredactie@svdynamo.nl. Er zijn ook geen trainingen op woensdag 27 april (Koningsdag).

Trainingsrooster tot de zomervakantie
  • Van maandag 25 t/m vrijdag 29 april geldt het huidige trainingsrooster (met uitzondering van 27 april/Koningsdag).
  • Van maandag 2 mei t/m vrijdag 6 mei (meivakantie) trainen op aanvraag, zie hierboven.
  • Zondag 8 mei publicatie concept teamindeling voor het seizoen 2022-2023 + trainingsrooster tot de zomervakantie.
  • Van maandag 9 t/m vrijdag 13 mei geldt het huidige trainingsrooster.
  • Vanaf maandag 16 mei tot en met vrijdag 1 juli geldt een nieuw (beach)rooster. Teams die op zaterdag 21 mei nog een competitiewedstrijd spelen en alle Open Club teams die op 21 mei mei de finale spelen, kunnen op aanvraag nog een week (16-20 mei) binnen trainen. Stuur voor 5 mei een mail naar webredactie@svdynamo.nl met de wensen.