Selfie time! Maak je eigen te gekke ‘Fan van Draisma Dynamo & het WK Volleybal’ Selfie!

Zaterdag 16 april is er veel te doen in het Omnisport. Naast Open Club voor de D-jeugd, speelt Heren 1 misschien wel dé belangrijkste wedstrijd van het seizoen tot dan toe, tegen Active Living Orion uit Doetinchem. Bij zoveel activiteiten horen natuurlijk ook leuke extra's. En die zijn er!

Deze wedstrijddag staat namelijk in het teken van het WK Volleybal Vrouwen in september, waarbij Apeldoorn één van de speelsteden is. Rondom dit thema worden er allerlei activiteiten opgezet. Zo is er in het Dynamo Café een fotokast aanwezig met uiteraard de nodige leuke volleybal gadgets waarmee jij vanaf 16.00 uur op de foto kan.

Selfie time

We hebben speciaal voor jou deze fotokast georganiseerd en jij kan hiermee te gekke foto's maken.
Zodra jij een foto gemaakt hebt, rolt jouw fotostrip er direct uit! Kies van tevoren leuke volleybal gadgets waarmee jij op de foto wilt.

#Draismadynamofan

Heb je een leuke selfie in de fotokast gemaakt? Plaats deze foto dan ook op jouw Instagram of Facebook om iedereen te laten weten dat jij fan bent van Draisma Dynamo.
We verzamelen uit alle geplaatste selfies met de #draismadynamofan ook een winnaar!
De winnaar ontvangt een gesigneerd shirt van één van de spelers van Heren 1. En wie weet... sta je dus binnenkort ook met één van de spelers op de foto!

Omdat het thema het WK Volleybal Vrouwen is, is het natuurlijk ook leuk wanneer je de #WKVolleybal2022 ook gebruikt.

Zien we jou op 16 april? Say cheese!