Coronaprotocol per 18 februari 2022

Per 26 januari mogen we, naast binnen trainen en onderlinge wedstrijden, ook weer competitiewedstrijden spelen. En per 18 februari mag het Dynamo Café tot 01.00 uur open. Om in groepsverband binnensport te mogen beoefenen, zijn er nog wel enkele maatregelen waar we ons aan moeten houden. In onze sportlocaties (Omnisport, Welgelegenhal of andere ingehuurde hallen) gelden vanaf vrijdag 18 februari de onderstaande richtlijnen:

Coronatoegangsbewijs

Een coronatoegangsbewijs (CTB) is verplicht (QR-code met identiteitsbewijs) voor iedereen vanaf 18 jaar tijdens trainingen en wedstrijden. De trainer voert de coronacheck uit voor de trainingen. Tijdens wedstrijddagen zal de betreffende commissie de coronacheck faciliteren.
Voor topsportwedstrijden (Dames 1 en Heren 1) is het CTB verplicht vanaf 13 jaar.

Publiek bij amateur- en topsport

Er is publiek toegestaan bij amateur- en topsport. Dit geldt zowel voor wedstrijden als trainingen.

Coronacheck tijdens wedstrijden

Vrijwilligers controleren het CTB op momenten dat er wedstrijden worden gespeeld in het Omnisport. Het is belangrijk dat iedereen hieraan meewerkt zodat het voor niemand ongemakkelijk is om de coronacheck te doen.

Geen CTB, geen toegang

Geen CTB betekent geen toegang. We volgen hiermee de algemeen geldende corona-protocollen van het NOC-NSF en de Rijksoverheid.

Dynamo Café

Ook het Dynamo Café mag onder voorwaarden weer open. Daar geldt dat je een CTB hebt vanaf 18 jaar. Het clubhuis is tot 01.00 uur geopend.

Regels vanaf vrijdag 18 februari

Op plekken waar je een coronatoegangsbewijs moet laten zien, geldt:

• Geen mondkapje op.
  • Geen vaste zitplaats.
  • Geen 1,5 meter afstand houden.