Hernieuwde oproep: vacature bestuurslid commerciële zaken

Het bestuur van SV Dynamo is met spoed op zoek naar een bestuurslid commerciële zaken. Lijkt je dit een uitdagende functie en heb je hier affiniteit mee, dan is deze functie wellicht wat voor jou! Het is een pré als je al over een (commercieel) netwerk beschikt. Lees meer over de vacature onder ‘Lees het hele bericht’.

Vacature Bestuurslid Commerciële zaken

Als bestuurder ben je samen met je medebestuurders verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de vereniging, met als speciaal aandachtsgebied commerciële zaken en sponsoring.

Commerciële zaken / sponsorcommissie

De vereniging SV Dynamo heeft een Sponsorcommissie. Naast inkomsten uit contributie en baromzet zijn de sponsoropbrengsten ook een belangrijke inkomstenbron. Om de vereniging goed te kunnen laten functioneren is het belangrijk dat de vereniging inkomsten uit sponsorbijdragen genereert. Dit doet de sponsorcommissie.

Het bestuurslid commerciële zaken maakt deel uit van de sponsorcommissie of heeft daar nauw contact mee. Hij/zij zorgt voor de verbindingen en de commerciële belangen van de vereniging en draagt mede bij aan het initiëren ervan.

Taken en werkzaamheden bestuurslid commerciële zaken

De belangrijkste taken zijn:

• Deelnemen in en/of nauw contact onderhouden met de sponsorcommissie.
  • Deelnemen aan bestuursvergaderingen (eens per 4 weken).
  • Terugkoppeling naar en initiëren vanuit het bestuur van de vereniging.
  • Onderhouden van contacten met huidige sponsoren en onderhouden van het netwerk.
  • Sturing en mede uitvoering geven aan het benaderen van potentiële nieuwe sponsoren.
  • Initiëren en aansturen (van leden tbv) van acties die de vereniging geld opleveren zoals oliebollenacties, bloembollenacties en actie voor de VriendenLoterij etc.
  • Events begeleiden, zoals het Internationaal Jeugdtoernooi.

Inschatting van de tijdsbesteding

Ongeveer 8 uur per maand.

Meer informatie

Voor meer informatie over deze vacature kun je telefonisch of via de mail (voorzitter@svdynamo.nl) contact opnemen met Jan Lit.