Begeleiding van de ballenkinderen, iets voor jou?

Vier (eredivisie)wedstrijden met ballenkinderen in 1 week, dan denk je van te voren: dat gaat niet goedkomen. Maar toch stonden er bij alle 4 wedstrijden voldoende kinderen langs het veld. Toch zijn Bianca en Anneke nog op zoek. Natuurlijk kunnen ze altijd nieuwe ballenkinderen gebruiken. Maar nu zoeken ze ook naar volwassenen en oudere jeugd die de ballenkinderen willen begeleiden. Dat betekent shirtjes uitdelen/innemen, plekken verdelen en tijdens de wedstrijd een oogje in het zeil houden. En hierbij geldt net als bij de ballenkinderen, je hoeft niet iedere wedstrijd te kunnen. Ze willen een schema maken en kijken wie wanneer kan en zo de wedstrijden verdelen. Anneke en Bianca blijven mailen naar de kinderen, dat hoef je niet te doen. Belangstelling? Neem contact op met Anneke en Bianca via ballenkinderen@svdynamo.nl.