Woensdag 10 november CEV Cup: Draisma Dynamo - Tours VB

De mannen van Heren 1 zijn helaas in de eerste ronde van de Champions League uitgeschakeld, maar dat betekent niet dat ze klaar zijn in Europa. Het team van Redbad Strikwerda neemt nu deel in de CEV Cup. Hierin is op woensdag 10 november de topclub Tours VB uit Frankrijk de tegenstander. Deze club werd in de afgelopen 11 jaar 7 keer kampioen van Frankrijk, won 6 keer de beker en was in 2017 winnaar van de CEV Cup. De wedstrijd begint om 19.30. Ben je lid van Dynamo? Dan kun je kaartjes bestellen tegen gereduceerd tarief (de seizoenkaart is niet geldig voor Europa Cup wedstrijden). Ben je geen lid van Dynamo? Dan kun je hier kaarten bestellen. We hopen iedereen te zien op 10 november in het Omnisport!