In Memoriam Hans Coldenhoff

Op 30 augustus overleed erelid en oud-trainer Hans Coldenhoff. Hans is 85 jaar geworden. Al voor de fusie waaruit Dynamo is ontstaan, was Hans een zeer gedreven en vakkundig trainer
van ARK (Apeldoornse Rijks Kweekschool) en C.V.V.A. (Christelijke Volleybal Vereniging Apeldoorn). In 1969 werd hij gediplomeerd (bevoegd) trainer van de Nevobo. Bij zijn afscheid als trainer in 1981 ontving hij veel lovende woorden en een erepenning. Samen met zijn collega trainer Will Jansen wisselden ze beurtelings van Dames 1 en Heren 1. In datzelfde jaar (1969) werden de eerste Oost-Europese contacten gelegd: Hans mocht een toernooi organiseren met de Tsjechen uit Teplice. In 1976 ging Hans met zijn dames naar Italië op Europa avontuur en haalde de halve finale. Helaas moesten ze in COMA Mobilli hun meerdere erkennen. Wij wensen de familie veel sterkte.

Bestuur SV Dynamo Apeldoorn