Wedstrijdshirts

Het nieuwe volleybalseizoen gaat binnenkort weer van start. Tijd om de balans op te maken en na te gaan of je wellicht nog een (ander) wedstrijdshirt nodig hebt. Op dit moment is de voorraad wedstrijdshirts bij Daka nagenoeg op; er zijn in het magazijn alleen nog enkele herenmaten beschikbaar. Achter de schermen zijn we druk bezig om te onderzoeken wat de opties zijn voor andere shirts. Daarbij moeten we ook rekening houden met lopende sponsorcontracten. Voor dit seizoen zullen er geen nieuwe shirts beschikbaar komen. Als noodoplossing:

- gaan de mini's komend seizoen wedstrijden spelen in de nieuwe trainingsshirts die zij op de startdag in september gratis uitgereikt krijgen van de minicommissie. Mini's hoeven dus geen nieuw wedstrijdshirt te kopen.

- is het mogelijk om dit seizoen met een afwijkend rugnummer te spelen. Kun je dus bijvoorbeeld een shirt van iemand anders overnemen, dan kan dit een optie zijn. Mits er natuurlijk niet nog iemand in je team met dat rugnummer speelt. Speel je in de jeugd en heb je een ander shirt gevonden, geef dan via jeugd@svdynamo.nl door wat je tijdelijke nummer is voor dit seizoen. Senioren kunnen dit doorgeven via senioren@svdynamo.nl.

Op de website van SV Dynamo vind je inmiddels een mogelijkheid om een shirt aan te bieden via deze link. Zoek je een shirt, stuur dan een mail aan secretaris@svdynamo.nl, dan matchen we je met een aanbieder. Houd er dus rekening mee dat we vanaf seizoen 2022-2023 in nieuwe wedstrijdshirts zullen gaan spelen.