Opening Dynamo Beach Café met Beachtoernooi

Deze week zijn de trainingen van Dynamo Beach begonnen. Genoeg aanmeldingen om van start te kunnen gaan met echte Beach trainingen. We hadden gevraagd om voor 14 mei op te geven. Dit was vooral om te kijken of en hoe we trainingsgroepen op kunnen starten. Er is nog voldoende ruimte, dus wil je echt leren Beachvolleyballen, geef je dan alsnog op via beach@svdynamo.nl!

Dynamo Beach Café

Dynamo Beach kan natuurlijk niet zonder een plek waar je na het buiten trainen met je team of het volgen van een beachtraining wat kunt drinken. De afgelopen weken is er door een aantal mensen binnen de vereniging hard gewerkt om een mooi terras aan te leggen met daarop 2 zeecontainers. Een daarvan voor opslag materiaal en de andere om te kunnen voorzien in een drankje voor of na de training. Op de foto zien jullie al het terras en de 2 zeecontainers. De komende tijd zal dit verder ingericht worden.

Opening zaterdag 29 mei

Zaterdag 29 mei zullen we het Dynamo Beach Café gaan openen en aan deze opening zullen we een Beach clinic voor de jeugd en een Beachvolleybal toernooi voor de jeugd koppelen.

Hieronder het programma:

• 14.00-14.15 Welkom en officiële opening
  • 14.15-15.00 Beach Clinic jeugd
  • 15.00-19.00 Beachvolleybal toernooi jeugd

I.v.m. de geldende corona regels kunnen alleen genodigden bij de officiële opening aanwezig zijn. Op het buitenterras mogen maximaal 50 personen zitten. Daarnaast mag de jeugd trainen en onderling wedstrijden spelen, maar mag er nog geen publiek bij aanwezig zijn. Het blijft dus zo dat kinderen afgezet moeten worden bij het hek en dat de ouders helaas het terrein niet op mogen.

Ook als het Dynamo Beach Café open is tijdens trainingen is dit alleen voor gebruik van personen die trainen op die dag. Ook hier geldt op dit moment nog dat publiek niet mag. Deelnemers aan de Beachclinic en het Beachvolleybal toernooi melden zich op het grasveld naast de Beachvelden en niet bij het Dynamo Beach Café. Na de officiële opening kunnen zij tijdens het toernooi wel gebruik maken van het Dynamo Beach Café.

Opgeven voor Beachclinic en Beachvolleybal toernooi jeugd

Ieder jeugdlid kan zich opgeven voor de Beachclinic/het Beachvolleybal toernooi via dit formulier. Afhankelijk van je leeftijd en niveau zal je ingedeeld worden om 2 x 2 of 4 x 4 te spelen. De mini’s hebben deze zaterdag binnen een onderling toernooi.

We hopen veel jeugdleden te zien zaterdag 29 mei!