Multisport Winterevent groot succes!

Brrr..... buiten was het 2 graden en toch stonden er afgelopen zaterdagochtend en -middag meer dan 120 kinderen te trappelen om mee te doen aan ons Multisport Winterevent.’s Ochtends zien we de kinderen uit groep 6, 7 en 8 van de basisschool fanatiek volleyballen, voetballen, handballen en dansen. Onze sponsor Jumbo zorgde voor vers fruit en leden van Jeugdcommissie deelden lekkere warme chocolademelk uit.

De pauzes hielden we kort want voor je het weet koel je af en door te blijven bewegen blijf je lekker warm.

’s Middags mocht de jeugd van 13 t/m 17 jaar los met boksen, tennis volley, volleybal, voetbal en trefbal. Het was een heerlijke middag in de kou. Winnen deed er voor een keer niet toe. Iedereen maakte vooral veel plezier, al was het volleyballen toch wel erg koud.

AMHC

Niet alleen leden van Dynamo deden mee. Ook hockeyvereniging AMHC was zowel in de ochtend als in de middag met een team aanwezig. Superleuk dat jullie er waren!

Vrijwilligers

Alle vrijwilligers, bedankt dat jullie hebben geholpen dit event tot een succes te maken. Arjan bedankt voor het nemen van dit initiatief en speciale dank voor de vrijwilligers van Accres. Fijn dat Jan van der Zwan nog even door ons clubhuis is gestruind om drinken en chips met iedereen te delen voordat het over datum zou gaan.

Vervolg

Dat er een vervolg komt is zeker. Wanneer en in welke vorm weten we nog niet. We gaan ons nu richten op een vroege start van ons beachvolleybalseizoen. Wat ons betreft starten we hiermee direct na de voorjaarsvakantie of misschien zelfs wel eerder...

Rob Noort
Bestuurslid Volleybalzaken