Sponsor in de spotlights: bakkerij Fuite

Bakkerij Fuite, gevestigd aan de Vlijtseweg in Apeldoorn, is voor velen al jaren een bekende sponsor van SV Dynamo en inmiddels ook Ambassadeur sponsor. Deze ambachtelijke bakker in een modern jasje was in oktober 2019 ook een van de winnaars van de Apeldoornse Business Awards. Een sponsor waar wij zeer blij mee zijn!

Jeugd

Bakkerij Fuite, vertegenwoordigd door CEO Klaas Fuite, is een bescheiden maar zeer betrokken sponsor met een groot volleybalhart en dan met name voor onze jeugd. De bakkerij is een van de dragende sponsoren van ons bekende Internationale Jeugdtoernooi dat onder normale omstandigheden jaarlijks plaatsvindt op 27, 28 en 29 december. Daarnaast is Fuite sinds 2019 sponsor van het minikamp. Kortom een zeer betrokken sponsor die het verdient om even in de spotlights te staan!

Producten

Ondanks dat particulieren niet rechtstreeks bij Bakkerij Fuite brood of banket kunnen kopen, hebben vele Dynamoleden vast al eens kennis gemaakt met de lekkere producten van deze bakker. Als hofleverancier van Boni supermarkten en Picnic online supermarkt, levert bakkerij Fuite dagelijks aan vele gezinnen ambachtelijke producten. Ook de belegde broodjes bij tankstations in Nederland en in delen van Europa komen uit de bakkerij aan de Vlijtseweg. En ook de befaamde kerststollen en paasbroden komen uit de ovens van deze bakker.

Sponsoring

De naam van Bakkerij Fuite prijkt op het Dynamo sponsorbord, het digitale scherm in het Dynamo Café, onze website, op de shirts van de mini’s 2020-2021 en uiteraard ook op de Open-Club shirts 2021!