Trainingsrooster herfstvakantie

Het trainingsrooster voor de herfstvakantie (maandag 19 t/m vrijdag 23 oktober) staat als bijlage bij dit bericht. In verband met de coronamaatregelen vervallen de komende 4 weken alle trainingen voor leden vanaf 18 jaar. Heren 1, Dames 1 en Heren 2 mogen met maximaal 4 personen (exclusief trainer) per veld trainen met 1,5 meter afstand. De trainer moet dan buiten het veld instructie geven. Leden jonger dan 18 jaar mogen als team of met andere teams onder de 18 jaar samen trainen.

Mondkapje
Libema (Omnisport) en Accres (Welgelegenhal) hebben per direct een verplichting van het dragen van een mondkapje ingevoerd in hun binnenruimtes. Als huurder zijn we bij hen te gast en we willen iedereen dan ook vragen een mondkapje te dragen.

Je doet je mondkapje op vanaf het moment dat je het gebouw in gaat tot het moment dat je op jouw veld bent in de zaal. Dus ook een mondkapje op als je langs andere velden loopt. Bij het verlaten van jouw veld na de training doe je het mondkapje weer op. Dus ook hier weer je mondkapje op als je langs andere velden loopt. En pas als je buiten bent mag het mondkapje weer af. Dit geldt voor iedereen vanaf 13 jaar (besluit overheid). Het is nog onduidelijk of Libema & Accres dit ook voor jeugd jonger dan 13 jaar wil laten gelden. Mocht dat het geval zijn, dan volgen wij de regels van Libema en Accres en zullen we dat op de website melden.

Sommige leden gebruiken de gangen voor het aantrekken van schoenen of kleding. Hiervoor geldt nogmaals:

• je komt niet ver van te voren naar je training;
  • je komt volledig omgekleed naar de training;
  • je doet je schoenen aan in de zaal zonder dat trainende teams er last van hebben.

Alleen op deze manier zorgen we ervoor dat we kunnen blijven trainen met wat er nu nog mag.

BijlageGrootte
Trainingsrooster herfstvakantie 2020.xlsx12,29 KB