Breng nu je stem uit op Dynamo met de Rabobank ClubSupport Campagne!

Wil je Dynamo financieel steunen via de Rabobank ClubSupport Campagne? Dan kun je vanaf vandaag t/m 25 oktober stemmen op SV Dynamo. Als coöperatie geeft de Rabobank jaarlijks een deel van de winst terug aan de maatschappij. Leden van de Rabobank mogen mee beslissen welke maatschappelijke initiatieven de Rabobank ondersteunt. Het kost je dus zelf niets.

Je kunt alleen stemmen als je een Raborekening hebt én lid bent van Rabobank Apeldoorn en omgeving. Als je alleen een Raborekening hebt en geen lid bent van de Rabobank Apeldoorn en omgeving, dan kun je niet stemmen. Ben je lid? Breng dan je stem uit op Sportvereniging Dynamo. Met de opbrengst willen we bij de beachvelden een aangename kantine of keet met terras realiseren waar je na je training gezellig wat kunt drinken. In 2019 heeft deze actie onze vereniging bijna € 1.000 opgeleverd! Stemmen is heel eenvoudig. Je kunt dit jaar voor het eerst stemmen via de Rabobank app of via de website van Rabobank. Hiervoor is geen stemcode nodig. Uiteraard moet je wel eerst inloggen. Volg de volgende stappen:

• Log in (via de Rabo app of de Rabo website) en ga via 'Zelf regelen' naar 'Mijn lidmaatschap’
  • Klik op de knop 'Rabo ClubSupport'
  • Druk op 'Selecteer je favoriete clubs' en ga vervolgens naar de deelnemers. Dynamo staat vermeld als 'Sportvereniging Dynamo'.
  • Kies 3 clubs en druk dan op 'Stap 2'
  • Breng 5 stemmen uit, waarvan 2 op Sportvereniging Dynamo
  • Druk daarna op 'Stemmen indienen' om je stem uit te brengen.

Dank voor je stem op SV Dynamo! Stemmen kan tot en met zondag 25 oktober.