Nieuwe sponsor verkeersschool De Weerd

Graag verwelkomen wij onze nieuwe Dynamo ambassadeur en zaalsponsor verkeersschool De Weerd. Op zaterdag 12 september was directeur Joris van Hintum in de zaal om zijn nieuwe zaalscherm te bewonderen en een 2-jarig sponsorcontract te tekenen met de sponsorcommissie. De Weerd biedt alle Dynamoleden een korting van € 75 bij het behalen van een rijbewijs. Geef bij het aanmelden aan dat je lid bent van Dynamo. Naast het zaalscherm prijkt de naam van De Weerd ook op het Dynamo sponsorbord, het Open Club selectie shirt, op het digitale scherm in het Dynamo Café en op onze website.

Verkeersschool De Weerd
De Weerd biedt opleidingen aan voor het behalen en behouden van alle rijbewijzen en is gevestigd aan de Kayersdijk in Apeldoorn. Daarnaast kun je bij De Weerd terecht voor opleidingen en nascholingscursussen voor de verplichte certificaten in de transport- en logistieke sector. De verkeerschool organiseert alle opleidingen en cursussen professioneel, transparant, innovatief en waar mogelijk duurzaam. Door deze aanpak is De Weerd hét opleidingscentrum voor mobiliteit, transport en logistiek in de regio Gelderland en Overijssel.