Internationaal Jeugdtoernooi 27 t/m 29 december 2020 gaat niet door

Het is met pijn in ons hart, dat we de beslissing hebben moeten nemen om het Dynamo Internationaal Jeugdtoernooi 2020 dit jaar niet door te laten gaan. Het zal helder zijn dat de huidige Corona situatie, met alle bijkomende regels en beperkingen, ons toernooi feitelijk onmogelijk maken. Denk aan het Dynamo café, dat ieder jaar weer uit z'n voegen barst. Maar denk ook aan de beperkingen voor het publiek en onze spelers. Ondanks onze geweldige grote accommodatie, mogen er toch maar maximaal 100 personen op de tribunes zitten. Daarnaast zullen buitenlandse clubs ook uiterst terughoudend zijn om teams naar het buitenland te laten afreizen. Uiteraard bestaat er een kans dat de omstandigheden de komende weken verbeteren en de regels voor zaalsporten worden versoepeld. Echter, om een toernooi van deze omvang goed te organiseren, zijn enkele maanden voorbereidingstijd nodig en moeten we nu al verplichtingen aangaan met leveranciers en partners. Dat risico kunnen we als organisatie niet nemen. We hopen in 2021 wel weer heel veel teams te kunnen verwelkomen op ons toernooi.