Vind jouw perfecte indoorschoen

Zoek jij de perfecte indoorschoen? Op dinsdag 1 en donderdag 3 september komt Kievit Sport in samenwerking met Voetencentrum Wender van 18.30 uur tot 21.30 uur naar het Omnisport. Tijdens deze avond ontvang je een gratis analyse van jouw voetstand en looppatroon en advies over de schoen die het beste past bij jouw bewegingspatroon. Zo verklein je de kans op blessures. Heb je op dit moment blessures? Er zijn podotherapeuten aanwezig om je van advies te voorzien. Daarnaast kun je schoenen testen en krijg je 20% korting op de nieuwe collectie.

Kievit Sport neemt passchoenen mee van de beschikbare modellen. Als jij de perfecte schoen hebt gevonden, dan bestelt Kievit Sport deze voor jou in de gewenste kleur en maat. Je kunt je schoenen een week later ophalen in het Dynamo Café.

Wil jij zeker zijn van een plekje op deze avond? Meld je dan aan via het aanmeldformulier op de website van Kievit Sport. Leden die zich aanmelden krijgen voorrang op het gekozen tijdvak.

Niet aangemeld? Geen probleem, Kievit Sport is van 18.30 uur tot 21.30 uur aanwezig, loop gerust binnen!