In memoriam Ivo Visser

Stil werden wij van het verdrietige bericht van het overlijden op 25 juli van

Ivo Visser

op 53-jarige leeftijd.

Bijna 20 jaar was hij lid van onze volleybalvereniging. Al die jaren speelde hij competitie. Natuurlijk wilde hij graag winnen maar zeker ook de gezelligheid van het samen sporten, wedstrijden spelen, de nazit en teamuitjes gaven hem veel plezier. Voor de vereniging heeft hij zich verdienstelijk gemaakt binnen de Seniorencommissie.

Ivo was al langere tijd ziek. Hij heeft zo lang als mogelijk was nog gevolleybald en bleef betrokken bij zijn team. Van zijn teamgenoten ondervond hij veel steun in de afgelopen jaren. Lees in de bijlage herinneringen van Heren 11 aan Ivo.

Onze gedachten zijn bij Jolanda en de kinderen. Wij wensen hen veel sterkte in deze moeilijke periode.

Bestuur, leden en (oud-)spelers H11

I.v.m. het coronavirus is de afscheidsbijeenkomst op 31 juli alleen voor genodigden. Wil je de dienst volgen via livestream of de nabestaanden een berichtje sturen vraag het adres dan op bij secretaris@svdynamo.nl .

Teamspeler Ivo

We zagen elkaar pas twee weken geleden op zaterdag 11 juli weer terug en toen werd dat ons pas echt duidelijk….
We hebben nog gezellig met elkaar gepraat, gedronken, snacks gegeten en uiteindelijk onze laatste gezamenlijke maaltijd genuttigd…

Je wilde er niet dramatisch over doen en nam gewoon afscheid van ons en we vervolgden allemaal weer onze eigen weg. Toch haalde de werkelijkheid ons allen weer in en we zijn dan ook verrast en ontdaan om te horen dat dit echt je laatste wedstrijd was.

Ivo heeft ons laten zien hoe je kan leven zelfs wanneer je toekomst beperkt is.

Met deze woorden blijven we je herinneren!

Heren 11 2019/2020
Mark Engelen, Jan Bussink, Arjan Oudbier, Hans Smit, Peter Boekhoudt, David Bergsma, Peter Rouwenhorst, Marco Krimp, Ben van de Beld

Lees in de bijlage herinneringen van Heren 11 aan Ivo.

BijlageGrootte
Afscheid van Ivo Heren 11949,11 KB