Al meer dan 120 teams bereiden zich in Apeldoorn voor op het nieuwe seizoen

Op zaterdag 5 en zondag 6 september (senioren) en zaterdag 12 en zondag 13 september (jeugd) organiseren Dros-Alterno en Dynamo met ondersteuning van de Nevobo een voorbereidingstoernooi.

Tot dusver hebben 121 teams uit alle delen van Nederland zich aangemeld om op een van deze dagen in Apeldoorn te volleyballen. Klik op 'Lees het hele bericht' voor de deelnemende verenigingen.

Wil je ook in Apeldoorn volleyballen?

Lees onderstaande en vul het aanmeldformulier in.

2de editie van Apeldoorn Volleybalstad Voorbereidingstoernooi

Vorig jaar ging de 1ste editie van het Apeldoorn Volleybalstad Voorbereidingstoernooi van start, op initiatief van de Nevobo, Dros-Alterno en SV Dynamo. Dit geweldige toernooi werd georganiseerd als side-event van het EK-volleybal in september en was een groot succes! Hierdoor hebben wij besloten om er als Dros-Alterno en SV Dynamo een gevolg aan te geven en meer teams uit te nodigen om aan het voorbereidingstoernooi deel te nemen.

Senioren op zaterdag 5 of zondag 6 september

Op zaterdag 5 en zondag 6 september zijn de speeldagen. Er wordt gespeeld op de niveaus van 3e divisie en lager. Op één van deze twee dagen (circa 4,5 uur) word je ingedeeld om met je team te spelen. Voor alle deelnemende ploegen worden poules op een zo gelijk mogelijk niveau samengesteld. Je gaat met elkaar, door het spelen van oefenwedstrijden, je voorbereiden op het komend volleybalseizoen. In verschillende Apeldoornse sporthallen gaat dit toernooi plaatsvinden. Zodra er meer over de indeling bekend is, maar uiterlijk 22 augustus, wordt dit met jullie gedeeld.

Jeugd op zaterdag 12 of zondag 13 september

Op zaterdag 12 en zondag 13 september zijn de speeldagen voor de jeugd. Op één van deze twee dagen (circa 4,5 uur) word je ingedeeld om met je team te spelen. Voor alle deelnemende ploegen worden poules op een zo gelijk mogelijk niveau samengesteld. Je gaat met elkaar, door het spelen van oefenwedstrijden, je voorbereiden op het komend volleybalseizoen. In verschillende Apeldoornse sporthallen gaat dit toernooi plaatsvinden. Zodra er meer over de indeling bekend is, wordt dit met jullie gedeeld.

Hoe doe je mee?

Per team vul je een apart formulier in. Vervolgens krijg je de nodige informatie tijdig toegestuurd! Voor een bijdrage in de kosten van de zaalhuur vragen wij € 25,- per team.

Geef je team op via het inschrijfformulier voor een jeugdteam of inschrijfformulier voor een seniorenteam

We gaan er gave dagen van maken, waarbij het vooral gaat over sports and fun!

Met vriendelijke groet,

Organisatie Apeldoorn Volleybalstad Voorbereidingstoernooi

Nevobo, Dros Alterno en SV Dynamo.

Deelnemende verenigingen

Op 17 juli 2020 (16:00 uur) hadden 104 teams zich aangemeld.

Kangeroe (Hardenberg)
Alterno (Apeldoorn)
Dynamo (Apeldoorn)
TiVoC (Tiel)