SV Dynamo start met Dynamo Talententraining onder leiding van Redbad Strikwerda

SV Dynamo is bijzonder blij en trots te kunnen melden dat Redbad Strikwerda vanaf komend volleybalseizoen aangesteld is als trainer voor de Dynamo Talententrainingen. Deze Talententrainingen worden binnen SV Dynamo aangeboden aan talentvolle jongens en meisjes uit de regio, ook als ze geen lid zijn van SV Dynamo!

De Dynamo Talententraining kent vier groepen: meisjes en jongens 15 en 16 jaar en meisjes en jongens 17 jaar en ouder. Bij de indeling zal vooral het ontwikkelniveau leidend zijn en niet zozeer leeftijd, waardoor ook jongens en meisjes die jonger dan 15 jaar zijn, geselecteerd kunnen worden. Binnen deze talententrainingen wordt Strikwerda verantwoordelijk voor de groep jongens 15 en 16 jaar. Hij staat er als trainer vooral bekend om dat hij talent alle ruimte biedt om zich optimaal te ontwikkelen, iets dat perfect aansluit bij de visie van de vereniging.

Strikwerda combineert het trainen van de Talententrainingen voor jongens met zijn functie als trainer van Draisma Dynamo Heren 1. Daarnaast blijft hij binnen de vereniging ook actief in het opleiden van de jongens-/herenlijn. Samen met Robert Horstink en Arjan de Groot bouwt hij verder aan de goede opleiding die SV Dynamo nu al biedt.

Met teams in de eredivisie (H1), topdivisie (H2), 2e divisie (H3), 3e divisie (H4) en een aantal opleidingsteams, biedt SV Dynamo op elk niveau ruimte voor talentvolle spelers. Met de nieuwe Dynamo Talententrainingen wordt daar nog een extra dimensie aan toegevoegd.

Regionaal talent gezocht
De planning was dat regionaal talent in de maanden mei en juni kon deelnemen aan zogenaamde open trainingen. Gezien de situatie rond het coronavirus kunnen we helaas nog geen exacte data voor deze trainingen melden. Wie kennis wil maken met deze training en met het opleidingsprogramma van SV Dynamo, kan zich nu alvast aanmelden door een e-mail te sturen naar tc@svdynamo.nl. Vergeet niet je naam, telefoonnummer, woonplaats, club, leeftijd en niveau door te geven. Zodra de trainingsdata bekend zijn, nemen we contact met je op.