Jeugd t/m 18 jaar SV Dynamo gaat weer trainen!

Instuiftrainingen in meivakantie en structureel vanaf maandag 11 mei

Zoals dinsdag 21 april op de persconferentie van minister-president Rutte is meegedeeld worden een aantal regels, die een tijd geleden zijn ingevoerd om het coranavirus te bestrijden, binnenkort enigszins versoepeld.
Een van de maatregelen betreft het sporten voor de jeugd. Het sporten voor de jeugd wordt weer mogelijk in de buitenruimte.
We zullen met de jeugd vanaf maandag 11 mei weer gaan sporten op de beachvelden bij het Omnisport!
Daarnaast zullen we in de meivakantie (28 april t/m 8 mei) met instuifmomenten komen, zodat er samen met vriendjes en vriendinnetjes die geen lid zijn van SV Dynamo gesport kan worden.
Ook vanaf maandag 11 mei zullen er mogelijkheden geboden worden dit te doen met vriendjes, vriendinnetjes die geen lid zijn van SV Dynamo.
De TC is deze dagen samen met MC en JC bezig een programma en protocol te ontwikkelen. Voor de minis die vallen onder de categorie kinderen tot en met 12 jaar zal er gewoon getraind kunnen worden. Voor de jeugd van 13 t/m 18 jaar zal er gekeken worden naar een vorm die voldoet aan de gestelde voorwaarden.

We hopen dat we begin volgende week hierover meer mededelingen kunnen doen. Houd daarvoor de website in de gaten.

TC,JC en MC SV Dynamo