Concept teamindeling

Een bericht van de technische commissie (tc): Jullie zijn het van ons gewend dat we vóór de meivakantie de concept teamindeling op onze website publiceren. Door alles wat nu speelt, passen we de communicatie hierover aan en maken we die indeling rond 5 mei bekend. Dit uiteraard in overleg met de jeugd- en minicommissie en met de verschillende contactpersonen van de seniorenteams. Het proces rond de concept teamindeling is te vinden in het document selectiebeleid 2020-2021 (zie bijlage). Je kunt het document (pdf) ook vinden op de pagina van de technische commissie onder Info. Voor onze jeugdleden en mini’s staat hieronder een uitgebreider bericht van de beide commissies.

Jeugdcommissie

Beste (ouders van) jeugdleden,

Door de coronacrisis hebben we elkaar helaas al een tijd niet gezien of gesproken en dat voelt ‘leeg’. De komende tijd willen we proberen deze leegte met wat extra contactmomenten in te vullen, uiteraard op gepaste afstand of digitaal.

Normaal gesproken delen we de concept teamindelingen al voor de meivakantie met jullie, zodat we ons - met de teams - kunnen voorbereiden op de kwalificatietoernooien die nodig zijn om het speelniveau voor het volgende seizoen te bepalen. Dit jaar zijn er, vanwege de coronacrisis, geen kwalificatietoernooien. We geven als club aan op welk niveau
we een team graag willen inschrijven en dit verzoek wordt vervolgens door de Nevobo beoordeeld.

Omdat er nu geen noodzaak is om de teamindelingen al vóór de meivakantie bekend te maken, nemen we hier dus wat meer tijd voor. Ook geeft dit ons de ruimte om een en ander na deze contactloze periode (beter) af stemmen.

Heb je na het lezen van het proces rond de concept teamindeling nog vragen, dan kun je die per e-mail aan ons stellen via jeugd@svdynamo.nl.

Ik hoop dat we elkaar binnenkort weer in goede gezondheid en conditie in de hal of op het zand zien. Tot dan!

Namens de jeugdcommissie,
Henk Post

Minicommissie

Beste (ouders van) mini’s,

Wat missen we jullie en de trainingen! Op Facebook staat inmiddels de tweede challenge van onze trainers, leuk om te zien hoe actief jullie de uitdagingen oppakken! Een aantal van jullie hebben we gelukkig nog even gezien bij het ophalen van de paasstollen waar er maar liefst 245 van verkocht zijn – super goed gedaan!

Normaal gesproken trainen we na de meivakantie in trainingsgroepen per niveau, zodat we later de juiste nieuwe teams kunnen samenstellen. Nu die trainingen helaas zijn vervallen, kun je nu alleen zien in welk niveau je gaat trainen; in welk team je na de zomer gaat spelen, hoor je op een later moment van ons. Heb jij of je ouders vragen, dan kun je / kunnen jullie die mailen naar mini@svdynamo.nl.

Natuurlijk hopen we jullie snel weer in de sporthal of op het beachveld te zien, maar voor nu: blijf gezond!

Namens de minicommissie,
Karin van der Linden