In memoriam Ineke Beuker (info toegevoegd)

Op zaterdag 11 en zondag 12 april is er tussen 14.00 uur en 17:00 uur gelegenheid om een laatste groet aan Ineke te brengen in het afscheidshuis 'De Oversteek', Egelantierlaan 201 te Apeldoorn.
In besloten kring zullen wij op woensdag 15 april om 16:30 uur afscheid nemen van Ineke. Als teken van verbondenheid met Ineke willen wij jullie uitnodigen samen met ons om thuis een kaarsje op te steken aan het begin van de viering.
Correspondentie: Plantsoen Welgelegen 31, 7321 ZJ Apeldoorn; jp.beuker@gmail.com

Op 7 april is op bijna 73-jarige leeftijd overleden

Ineke Beuker-van Velthoven

Vanaf het moment dat ze met Joop in Apeldoorn kwam wonen, in 1976, is zij lid van onze vereniging.
Jarenlang is ze betrokken geweest bij het minivolleybal, ook als bestuurslid, en was ze scheidsrechter. Daarnaast kon het jaarlijkse Dynamo-toernooi niet zonder haar
tomeloze inzet. En waar nodig was ze altijd bereid tot hand- en spandiensten.
Samen met Joop en later de kinderen nam ze volop deel aan het verenigingsleven en genoot hier volop van.
In al die volleybaljaren heeft Ineke vele teamgenoten gehad. Met heel veel plezier en enthousiasme speelde ze zo lang mogelijk haar wedstrijden.
Met warme gevoelens en dankbaarheid zullen we ons Ineke blijven herinneren.
Onze gedachten zijn bij Joop, haar kinderen en kleinkinderen en verdere familie.

Bestuur en leden SV Dynamo Apeldoorn