Bericht Nevobo PD regeling en indeling nieuwe seizoen

Ten eerste willen wij jullie danken voor de vele reacties die jullie hebben geplaatst op diverse kanalen op social media, mail en polls. Fijn dat volleyballend Nederland graag mee wil denken over mogelijkheden van indelen van de poules voor het seizoen 2020-2021.
Na de analyse is de Nevobo in samenspraak met de Bondsraad en de Bondsbestuurders en vele interne overleg tot een besluit gekomen voor een stand berekening van het abrupt gestopte seizoen. Hoe wij tot deze berekening zijn gekomen staat uitgewerkt in het nieuwsbericht dat jullie hier kunnen vinden.

“Iedereen is zich ervan doordrongen dat we in deze unieke situatie een beslissing moeten nemen en begrijpt dat iedere keuze voor- en nadelen kent. We denken hiermee de meest reële oplossing te hebben gekozen, die duidelijkheid verschaft richting het aankomende seizoen.”

Komende periode zal ook nadere informatie volgen over de inschrijving voor het nieuwe seizoen.

Voor de pd-regeling Oost inclusief nationaal, zie bijlage.

Hieronder nog wat andere punten specifiek voor de Regio Oost:

• We willen jullie vragen ons geen losse mails te sturen met verzoeken tot hoger indelen als jullie op basis van de pd-regeling niet gepromoveerd zijn. We willen jullie wijzen op de mogelijkheden dit bij de inschrijving door te geven. Je wordt gevaagd bij de opgave het wenselijke niveau op te geven. Vanuit daar zullen we het dan automatisch meenemen bij het opvullen van vrije plaatsen.
  • Teams die niet willen promoveren of vrijwillig willen degraderen kunnen dit via de mail kenbaar maken. Ook voor diegene die dit al gedaan hadden willen we vragen dit nogmaals te doen. Liever een keer dubbel dan verkeerd.
  • CMV wordt niet gekeken naar dit seizoen. Volledig vrije opgave voor seizoen 2020-2021. Geen afwijkende procedure qua opgave
  • Recreantencompetitie zullen een losse mail krijgen over afsluiting dit seizoen qua evt. pd en inschrijving volgend seizoen
  • Jeugd wordt niet gekeken naar dit seizoen. Volledig vrije opgave voor seizoen 2020-2021. Hoe kwalificatie voor Top/Hoofd en 1e klasse gaat wordt toegelicht in mail over de opgave seizoen 2020-2021

BijlageGrootte