Het mini- en jeugdkamp gaan dit jaar niet door

Minikamp locatie De Wildwal in Lunteren

Jeugdkamp locatie De Zwemkolk in Markelo

Het mini- en jeugdkamp gaan dit jaar niet door vanwege het coronavirus.

De kampen, die in twee weekenden in juni zouden worden georganiseerd, gaan niet door. Helaas heeft Dynamo dit besluit moeten nemen, nadat bekend is gemaakt dat samenkomsten tot 1 juni verboden zijn.

De kampen zijn enkele weken daarna en we weten niet hoe de situatie dan is. We vinden het verschrikkelijk jammer dat we dit besluit moeten nemen, maar de gezondheid van al onze mini’s en jeugdleden heeft onze prioriteit en draagt bij tot deze beslissing. Gezien alle ontwikkelingen de laatste dagen/weken hebben we helaas geen andere keuze.

De organisatie wil voor de mini’s en jeugd een fantastisch kamp neerzetten. Door de huidige omstandigheden is het onmogelijk om met elkaar deze voorbereidingen te treffen.

We gaan er alles aan doen om in juni 2021 voor jullie twee fantastische kampen te organiseren!