Binnenkort van start: het EK volleybal voor mannen!

Nederland organiseert samen met Frankrijk, België en Slovenië het EK Volleybal voor mannen. Het is na 1985 en 1997 de derde keer dat Nederland dit elitetoernooi mag organiseren. Oranje begint zijn EK aanstaande vrijdag 13 september in Rotterdam Ahoy. Om 20.00 uur spelen de Lange Mannen hun eerste wedstrijd, Montenegro is de tegenstander. Op zaterdag wacht Oekraïne om 16.00 uur en zondag staat de kraker in een uitverkocht Ahoy tegen wereldkampioen Polen op het programma, ook om 16.00 uur. Nederland vervolgt na een rustdag de poulefase in Sporthallen-Zuid in Amsterdam op dinsdag 17 september tegen Estland en woensdag de 18e tegen Tsjechië. Beide wedstrijden in Amsterdam zijn om 20.00 uur. Na de poulefase gaat de top-4 van Poule D naar de achtste finales. Als Nederland zich daarvoor plaatst, speelt Oranje deze in Omnisport Apeldoorn. Ook één kwartfinale wordt in Apeldoorn afgewerkt. Zorg dat je je kaarten vandaag nog koopt! Het gaat hard en je wilt je plekje niet mislopen bij dit mooie EK in Nederland!  Klik hier om je tickets te kopen.