Steun SV Dynamo via de Grote clubactie

SV Dynamo doet dit jaar weer mee met de Grote Clubactie. Jeugdleden (alleen C) en mini’s mogen tussen 14 september en 15 november langs de deuren om loten te verkopen. Als club willen we graag zo veel mogelijk loten verkopen. Van de opbrengst gaat maar liefst 80 % (oftewel € 2,40 per lot) naar onze clubkas! Met deze opbrengst willen we spelmaterialen voor in het clubhuis aanschaffen en activiteiten tijdens het minikamp en jeugdkamp bekostigen.

Uiteraard maak je als lotenverkoper ook kans op mooie prijzen! De beste lotenverkoper wint een gesigneerd wedstrijdshirt van Heren 1! De tweede prijs is een echte wedstrijdvolleybal. De derde prijs is een tegoedbon t.w.v. € 25. Ook met je team kun je een leuke prijs winnen. Is het boekje vol of ben je klaar met verkopen? Lever het boekje in bij je trainer/coach, voorzien van je naam en je teamnummer. Extra boekjes zijn verkrijgbaar bij je trainer. Tot uiterlijk 15 november kun je de verkoopboekjes inleveren. Voor vragen en/of meer informatie kan je terecht bij Suzanne Dubbelhuis (06-27656113).