Spectaculaire seizoensopening voor de jeugd: 14 september

Zaterdag 14 september is het zover!

Het nieuwe (jeugd-)volleybalseizoen in Apeldoorn wordt op een bijzondere wijze ingeluid: de Nevobo en vrijwilligers van Alterno en Dynamo hebben een gevarieerd programma samengesteld van 12:00 uur tot 22:00 uur!

Van 12:00 - 16:00 uur wordt er gevolleybald in de Alternohal, Omnisport en Matenpark door jeugdteams van Alterno en Dynamo en teams uit Zwolle, Harderwijk en Kampen.

Na afloop van het toernooi (circa 16:00 uur) verzamelen we in het Omnisport om te kijken naar  oefen-/demonstratiewedstrijden en aansluitend Fun, Food, Music, Drinks (tot 22:00 uur) op het beachtterrein bij WSV dat, mede dankzij sponsoren, onherkenbaar wordt omgebouwd tot een feestterrein. Er zijn voorzieningen getroffen als het weer onverhoopt wat minder is.

Food (o.a frites/snacks) & Drinks (2 drankjes) kosten €5,-.  Wel even aanmelden graag als je mee wilt eten/drinken, dit ivm de inkoop. Iedereen is welkom: uiteraard trainers, coaches, speelsters en spelers, maar ook ouders, broertje, zusje, vriendje, vriendinnetje. Laten we er samen een fantastisch toernooi en een spetterende beachparty van maken.