Nevobo Junior Beach Toernooi bij Dynamo Beach Apeldoorn

Komend weekend organiseert Dynamo Beach een Nevobo Junior Beach Circuit (JBC) toernooi voor jeugd van 12 t/m 19 jaar. Hieraan doen spelers en speelsters mee uit alle delen van Nederland en zelfs België. De Nevobo is een aantal jaren geleden begonnen met het organiseren van het Junior Beach Circuit. Dit landelijke circuit bestaat uit meer dan 50 toernooien door het hele land waar Nevobo-leden zich voor kunnen inschrijven. Veel jeugdspelers van Dynamo doen mee aan het circuit om zoveel mogelijk punten te verzamelen voor de landelijke ranking. Na alle toernooien worden de 4 beste resultaten van een speler bij elkaar opgeteld. De 4 beste spelers uit de regio’s oost, west, zuid en noord plaatsen zich voor de finales eind augustus in Scheveningen.

Schema

• Zaterdag 8 juni: mix <13, jongens <15 en <17
  • Zondag 9 juni: meisjes <15 en <17

Wil je onze Dynamo beachers aan het werk zien op zaterdag en zondag? Kom dan kijken op de beachvelden van Dynamo Beach naast de WSV-hal.