Teun Engels en Spiker uit Eerbeek gaan de regio in!

Teun Engels (17), is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een Jeugd Arbitrage Corps scheidsrechter van niveau. Teun gaat volgend seizoen de VS3 scheidsrechterscursus volgen en wedstrijden fluiten in de promotieklasse en derde divisie in de regio. Klasse Teun!

Volgend seizoen zijn onze Jeugd Arbitrage Corps scheidsrechters Marit Heupink, Robin Bussink, Dave Sangers en Teun Engels samen met Remco Mulder, Peter van Vliet, Jan de Groot en Jeroen van der Linden actief in de regio (promotieklasse, 3e divisie en als 2e scheidsrechter in de 2e divisie). Dame en heren hulde!
Ilse van Beusekom, onze rijzende ster, gaat weer wedstrijden in de 2e divisie en hoger fluiten (top Ilse!).
Als gevolg van promotie of degradatie van teams is het aantal scheidsrechterbeurten dat wij moeten leveren in de regio (96) wat minder dan vorig jaar. Mede door de toename van het aantal jonge scheidsrechters konden wij gisterenmiddag Albert Mein melden dat de vereniging komend seizoen geen beroep op hem hoeft te doen. Albert kon dat wel waarderen. Dank je wel Albert voor de jaren dat we nog wel scheidsrechters te kort kwamen en jij bereid was om het gat te vullen.

Gisterenavond hebben wij een principe afspraak gemaakt met de voorzitter en scheidsrechtercoördinator van Spiker uit Eerbeek om samen te kijken naar hun scheidsrechtersbeleid en hen het mogelijk te maken dat zij met hun 1e damesteam in de promotieklasse kunnen gaan spelen. Hiervoor wordt een aantal wedstrijden die onze scheidsrechters fluiten 'op naam van Spiker' gezet opdat zij dan ook voldoen aan de leveringsplicht.