In memoriam Geertje Woudenberg-de Vries

Op 22 mei is op bijna 88-jarige leeftijd overleden

Geertje Woudenberg-de Vries

Vanaf de oprichting van onze vereniging was zij, afkomstig van een van de fusieverenigingen, lid van SV Dynamo Apeldoorn, bijna 52 jaar dus! Vele jaren was zij een actieve volleybalster, aanvankelijk in een competitieteam, later bij een recreantengroep. Naast deze volleybalcarrière nam ze diverse vrijwilligerstaken op zich. Altijd was ze bereid een helpende hand te bieden waar dat nodig was en steunde haar man bij zijn Dynamo-activiteiten. Samen met haar gezin nam ze volop deel aan het verenigingsgebeuren en genoot daar erg van.

Haar man Henk heeft ze helaas al vroeg moeten missen en ook moest ze veel te vroeg afscheid nemen van haar kinderen Inge en Ronald. Maar altijd bleef ze Dynamo trouw en volgde de vereniging en haar volleyballende kleinkinderen.

Heel gedenkwaardig en ontroerend was haar aanwezigheid, toen ze al ernstig ziek was, bij de huldiging i.v.m. het 40-jarig lidmaatschap van schoondochter Irma, samen met haar schoonzoon, kleinkinderen en vrienden. Door Irma werd stilgestaan bij de warme rol die een vereniging kan vervullen in moeilijke tijden.

Met warme gevoelens en dankbaarheid zullen we ons Geertje blijven herinneren.

Onze gedachten zijn bij haar familie.

Bestuur en leden SV Dynamo Apeldoorn

Jan Lit, voorzitter