Nieuwe sponsor: trampolinepark Krazy Kangaroo

We hebben er een sponsor bij! Trampolinepark Krazy Kangaroo heeft 1 mei een sponsorovereenkomst getekend met SV Dynamo voor 2 jaar. Hierbij stelt Krazy Kangaroo jaarlijks 200 kaarten voor 1 uur gratis springen beschikbaar aan de mini- en jeugdleden van SV Dynamo plus 20 kaarten voor verlotingen binnen Dynamo. Een prachtige sponsorovereenkomst, waar wij heel blij mee zijn!

Krazy Kangaroo Apeldoorn is één van de grootste trampolineparken van Nederland en sinds december 2018 gevestigd aan de Schorpioenstraat 10 in Apeldoorn. Krazy Kangaroo heeft standaard trampolines maar ook bijvoorbeeld een Freejump Area, Dodgeball Area, Sports Area en een Ninja Parcours. Je kunt er ook je kinderfeestje vieren of meedoen aan het ‘Krazy Fit’ programma: 60 minuten fitnessen in het trampolinepark met oefeningen op de trampolines.

Kijk voor meer informatie of om te reserveren op www.krazykangaroo.nl/apeldoorn.