Team N21 kampioen - Waar kleine meisjes groot in kunnen zijn!

Nadat de eerste helft van het seizoen was afgelopen was team N23 team N21 geworden en is Femke toegevoegd aan ons team. De eerste twee wedstrijden zag je dat het team aan elkaar moest wennen. We verloren dan ook de 2e wedstrijd van de jongens van Dynamo (N2.3). We zagen ook dat zij erg goed voor de dag kwamen en erg zijn gegroeid t.a.v. de vorige helft van het seizoen. Na het eerste weekend zag je het team meer en meer aan elkaar gewend raken en zag je ze steeds beter gaan spelen en vooral veel plezier hebben. Daarna bleef de flow erin en zelfs één keer met zijn 3-en waren ze in Wezep niet te stoppen en wonnen ze ook van VZK.

Ook de jongens teams van Dynamo (zowel N22 en N23) bleven zich goed ontwikkelen. Omdat we de twee wedstrijden van N2.2 wonnen, kwam het aan op de laatste speelronde (zelfs de laatste wedstijd) van het seizoen. We stonden de laatste wedstrijddag 1 punt voor op N23. De laatste wedstrijd moest ook tegen hun gespeeld worden dus het was voor beide teams heel spannend! De dames waren echt in vorm en vooral als team erg goed. Beide wedstijden hebben ze meer dan verdiend gewonnen en toen was het kampioenschap een feit! Een enorm knappe prestatie en alle dames zijn enorm gegroeid gedurende het seizoen. Doordat ze met veel plezier, toewijding en positiviteit de wedstijden speelden zag je dat ze ook vertrouwen kregen en was dat positief voor hun ontwikkeling en uiteindelijk het resultaat. We zijn dan ook enorm trots op Femke, Indy, Fenna en Izzy en hopen dat ze nog lang zo doorgaan. Marcel Gerritsen en Eric Beekman (Coaches Team N21)