Regio-scheidsrechters bedankt!

Bedankt!

Scheidsrechters het seizoen zit er weer op en nu 5 maanden vrij tot de eerstvolgende competitiewedstrijd!
In het kader van de leveringsplicht voor teams die in de promotieklasse en derde divisie spelen had onze vereniging dit seizoen de opdracht om 120 wedstrijden op dat niveau te fluiten in hallen in de regio.
Jan de Groot, Peter van Vliet, Albert Mein, Jeroen van der Linden, Ilse van Beusekom, Remco Mulder, Robin Bussink, Dave Sangers en Marit Heupink namen deze wedstrijden voor hun rekening. Hartelijk dank voor jullie inzet!

Leveringsplicht nu ook voor de 2e divisie

Dat onze vereniging zich mag verheugen in jonge scheidsrechters die in de regio willen fluiten en een aantal ambitie heeft om zelfs 2e divisie of hoger te willen gaan fluiten is niet vanzelfsprekend. Sterker nog, de Nevobo heeft als gevolg van een tekort aan 2e divisie scheidsrechters besloten dat de leveringsplicht voor verenigingen wordt uitgebreid. Voor elk team dat in de 2e divisie speelt moet nu ook een scheidsrechter geleverd worden voor 12 wedstrijden.

Hoe pakt de leveringsplicht voor Dynamo uit?

Als gevolg van het promoveren en degraderen van teams is het aantal wedstrijden dat wij als vereniging volgend seizoen moeten fluiten 36 minder dan dit seizoen: 84 wedstrijden.