Heren 3: kampioen en bekerfinalist!

Afgelopen donderdag speelde Heren 3 de halve finale beker tegen WVC Volley uit Wierden. Het was  een spannende wedstrijd die met 3-1 gewonnen werd. Het eerste doel was bereikt: de bekerfinale. Op naar het volgende hoofdstuk, het kampioenschap zaterdag. Vooraf wisten de jongens (mannen) dat 1 set voldoende zou zijn om het kampioenschap in de Derde divisie B te behalen. Tegenstander in de laatste wedstrijd van het seizoen was SSS Heren 4 die nog vocht tegen degradatie. Van een echte wedstrijd was geen sprake: in zeer korte tijd werd de eerste set gepakt (25-13) en was het kampioenschap een feit.

De kampioensschaal werd uitgereikt en de felicitaties van publiek, de tegenstander en de scheidrechters in ontvangst genomen. In de overige sets werd er volop gewisseld en ook deze werden zonder al te veel moeite gewonnen. Na het laatste fluitsignaal kon het kampioenschap uitbundig gevierd worden. Met op de trekker Bart en de spelers in de huifkar, volgde een rondrit door Apeldoorn die vervolgens werd voortgezet naar Doetinchem om de mannen van Heren 1 aan te moedigen. Spelers en coaches, van harte gefeliciteerd met het behalen van het kampioenschap en veel succes in de bekerfinale op 11 mei a.s.