Samen strijden voor een plek in de finale van het landskampioenschap

Aanstaande zaterdag 13 april speelt Draisma Dynamo de belangrijke uitwedstrijd tegen Achterhoek Orion in Doetinchem. De winnaar gaat spelen in de finale om het landskampioenschap. We hebben speciaal voor deze wedstrijd ons eindfeest uitgesteld en een bus gereserveerd om met zijn allen Heren 1 naar de finale te schreeuwen. De bus vertrekt om 19.00 uur vanaf het Omnisport omdat we eerst nog thuis om 16.30 uur Dames 1 gaan aanmoedigen tegen IMS/Voltena. Zij spelen ook een hele belangrijke wedstrijd, bij winst blijft Dames 1 in de Topdivisie spelen. Geef je nu snel op voor de busreis naar Doetinchem voor maar €10 (inclusief entreekaart). De wedstrijd begint om 20.30 uur. Na de wedstrijd rijdt de bus direct terug naar Apeldoorn. Er zijn al meer dan 40 aanmeldingen en de organisatie heeft besloten om de bus definitief te reserveren. Zoek je nog een plekje? Geef je dan nog snel op! VOL=VOL.