Laat op zaterdag 13 april gratis een pasfoto maken voor je spelerspas of de website

Je kunt op zaterdag 13 april tussen 10.00 uur en 12.00 uur weer gratis een pasfoto laten maken voor je spelerspas of de website (neem je wedstrijdshirt mee). Ben je coach, trainer of vrijwilliger en staat er nog geen foto van jou op de site? Kom dan ook even langs. Een gedeelte van de foto's die zijn gemaakt op zaterdag 8 september zijn helaas mislukt door een gecrashte sd kaart. Heb je toen een foto laten maken? Kijk dan even op de website of jouw nieuwe foto erop staat. Zo nee, laat dan zaterdag 13 april een nieuwe foto maken. Laat ook een nieuwe foto maken als je per 1 september 2019 een nieuwe spelerspas nodig hebt omdat de huidige verlopen is. Je ontvangt hierover een mail. We zien je graag achterin het Dynamo Café!