Brons voor Open Club Meisjes C!

Zaterdag 30 maart heeft Open Club Meisjes C tijdens de finale van de Nationale Open Jeugd Kampioenschappen (NOJK) een bronzen medaille behaald! Ook vier andere jeugdteams van Dynamo streden in verschillende sporthallen in het land  om de medailles. Jongens A haalde, net als meisjes C, de kruisfinale en streed hierin tegen Zaanstad. Helaas verloor Jongens A deze kruisfinale waarna de jongens tegen Taurus moesten strijden om het brons. Taurus was sterker, Jongens A werd vierde van Nederland. Meisjes B, Jongens B en Jongens D haalden de kruisfinale niet. Meisjes B werd vijfde en Jongens B en Jongens D zevende. De Jaap van Kasteel trofee, de prijs voor de best presterende vereniging, ging dit jaar naar Sudosa-Desto uit Assen. Spelers en coaches, allemaal van harte gefeliciteerd met deze mooie prestatie, jullie behoorden tot de beste 8 teams van Nederland in jullie categorie! Alle uitslagen van de Finale Open Club (NOJK)