Actieplan, terugkoppeling ledenraadpleging

Op woensdagavond 31 oktober kwamen ca. 45 leden, ouders van jeugdleden en vrijwilligers op uitnodiging van het bestuur naar het Dynamo Café. Via de creatieve formule van een “wereldcafé” werden 6 stellingen besproken. In onderstaand overzicht staan de belangrijkste opbrengsten van die avond. Deze zijn ook gepresenteerd op de algemene ledenvergadering van 28 november.

Oproep Sfeerclubje

Wie wil meedenken in een sfeerclubje? Het zou mooi zijn als vanuit alle geledingen binnen de vereniging (senioren, recreanten, jeugd, ouders, vrijwilligers) één of meer personen zich melden. De opdracht is om vóór de zomervakantie de genoemde acties uit te werken. En zo mogelijk al (deels) te realiseren, met ondersteuning van commissies, teams, andere leden. Voor de dynamiek en continuïteit is het gewenst wanneer in het nieuwe seizoen 2019/2020 weer wat nieuwe leden aanhaken in het sfeerclubje. Heb je vragen, opmerkingen of wil je actief meedoen met een van de onderwerpen, stuur dan een mailtje naar secretaris@svdynamo.nl .

BijlageGrootte
Actieplan, terugkoppeling n.a.v. ledenraadpleging, jan. 2019.pdf213,87 KB